sista samhällsprovet, NÅGONSIN!

hejhej

sitter å ser på svenska hollywood fruar, på internet såklart:p

gjorde ju samhällsprov idag och det gick jättebra! inga problem skulle jag säga:p fast det är ju min lärare som avgör det^^,

sen har jag pluggat teori till körkortet oxå. har inte riktigt tagit tag i det ordentligt. men nu drar det ihop sig så måste skärpa till mig:p men det gick bra och pluggar nog en stund i kväll:p ska på körlektion i morgon 10.25.. så jag far till skolan på morgonen och far tillbaka kl.9:p vill ju ha närvaro. för er som inte vet så hgar vi projektdag i morgon.. vi jobbar med projekt men jag har inget just nu och då har jag inget att göra. plugga men de kan jag göra lite överallt.

nå får ha en bra kväll

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart, bästate ju :)

2010-05-06 @ 06:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0