körkort och ny dator

hejhej

nu var de läääänge sen jag bloggade! men tror ärligt de bara är pappa och farmor som saknar min bloggning;) och ärligt pappa, du kan prata med mig här hemma!!^^

som sagt så körde jag upp den 20:e maj och klarade allting direkt:) var mest orolig för teorin, och säker på körningen.. så gjorde allt på förmiddagne. teorin 8.15 och körningen 10.45. så nu kör jag en rööööd volvo 94(5):a :p

sen så har jag idag varit å inhandlat en ny dator.. de är min första egna dator! blev så jävla less på skolans skit datorer!!! hoppas dom brinner upp i h-vetet! jaja nu ska jag inte va sur.. vet att dom köper den billigaste skiten dom hittar. så nu har jag en samsung R530 som verkar funka bra:) tänkte först köpa en Toshiba men de blev ändrade planer:D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

ja, du har rätt, farmor läser alltid din blogg!



Grattis än en gång till körkort, sommarjobb och ny dator. Det är till att segla på räkmacka!!!!



Anneli

2010-05-25 @ 15:41:49
Postat av: Marika

Jag saknar också ditt bloggande! Det var så roligt att ni kom idag! =D

2010-05-25 @ 22:30:02
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0