du får som du vill pappa

hejhej

om ni undrar över rubriken så är det så att pappa har tjatat på mig om att skriva på bloggen. men måste säga att de känns inte som om jag har något att skriva...

de här har hänt i mitt liv:

* Jag och jimmy är inte längre tsm, var inte oroliga jag håller inte på att gå under för det:p
* Jag har bokat in uppkörningen + kunskapsprovet. hade gjort det för länge sen men då bokade jag privat för jag fick panik när jag såg hur otroligt lite tider det fanns! de var minst tider för kunskapsprovet. men nu har jag bokat om så jag kör upp med körskolans bil. känns tryggare:) vill ni veta en av orsakerna till att det är så lite kunskapsprov-tider? jo de är för att dom som ska göra teorin till moped klass II gör det på samma ställe på samma  datorer. smart??? nä skulle inte säga det.
*haft massa körlektioner.
* varit och genomfört risk2:an
*blivit förkyld lagomt till valborg.
*bakat massor till min födelsedag:)


ja ändå ganska mycket:p

nu är det nästan bara 1 vecka kvar tills jag fyller år!!!!^^ kan det bli bättre??

puss och kram

Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Hej Louise!



Kul att få läsa lite på din blogg igen.

Hoppas det gåt bra med ditt körkort, känn ingen press alltså.........



Ska köpa din födelsedagspresent i veckan



Kram farmor

2010-05-02 @ 16:27:58
Postat av: Marika

JA! Fortsätt blogga! Du har visst grejer att skriva om ju.

Sorry about you and Jimmy. Bra att du inte känner att du går under p.g.a. det i alla fall!

Födelsedag i Maj är awesome. *Tummen upp*

2010-05-03 @ 17:56:30
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0