vassa tänder

hejhej

visst är jag vaken tidigt??? sitter å väntar på att gå ut å vänta på bussen med hampus. vi ska ju till phb:) sen ska vi åka med lokaltrafiken till phb å johanna(från öjebyn) kommer att åka med oss därifrån:) kommer bli kul å vi ska vara där heeela dagen!

har för en liten stund sedan fått en "fläskläpp" eller nå sånt. fick de av chippen som av en olyckshändelse lyckades smälla upp hans huvud under min haka när jag lekte med katten. så man ser tydligt två avtryck på nedre läppen på insidan av mina två framtänder där nere. blödde gjorde jag oxå så nu tar jag förgivet att alla tycker synd om mig;) hahahha

sen ska vi hem å jimmy ska komma i kväll:p han ska oxå följa med mig när jag klipper mig hos tove här i böle. hade varit bra om han oxå kunde klippa sig, men några drömmar kan inte bli sanna:) säger man så?! jajaj tror ni förstår vad jag menar som vanligt:D

nu ska jag städa lite å sen gå ut i detta snöoväder å vänta på bussen

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0