Mars 5, 2010

hejhej

vet att det har varit grymt dåligt med inlägg senaste tiden. men det är så att jag har det lite konstigt hemma just nu(hemma i böle) så jag är hos pappa och regine:) börjar få ett mer mysigt rum där jag kan spendera lite tid i:) sen så har jag ju varit med min sötnos hela veckan typ. bara korta stunder då vi inte varit med varandra(mer eller mindre i alla fall). nu är han hemma, eller han skulle till byske och skotta av snö från nå tak:/ men han kommer hem i morgon å vi pratar med varandra ofta:) men jag saknar honom jättemycket ändå. jag blir otroligt rastlös men orkar ändå inte riktigt hitta på något med någon:( åh! gud var jag är tråkig nu!

jaja, i dag var jag på stan med vickan och malin:) sen gick jag runt själv. blev lite trollor(trosor), två ringar i silver och en t-shirt från carlings. sen så såg jag filmen "have you heard about the morgans" och försökt fixa till mina naglar som ser ut som fågelbajs, alltså inte så smickrande.. menmen:p

avslutar inlägget med lite bilder från någon dag sen:)


för er som undrat hur jag ser ut just när jag vaknat.. ja, inte är det
vackert inte:p


jimmy är mycket sötare på morgonen:)



blir inga fler bilder för det tar 100 år att ladda upp-.-

nu får ha det bra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Nu fick jag se din nya frisyr! =D Jättefin! Hur ser naglarna ut som fågelbajs? =o Ha ha.

2010-03-05 @ 23:17:17
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0