projektor strul

hejhej

ligger på mitt sköna golv nu och försöker få projektorn som min snälla farmor lånat ut till mig och isabella(losabellaUF) för mässan i boden nästa vecka. men jag får inte igång den. eller igång får jag, den lyser å det står acer å allt, sen tar det stopp. kommer inte därifrån:/ vet inte hur jag ska göra.. blir galen! men självklart kommer det bara visa sig att jag är sämst på att fixa något som har med elektronik att göra-.-  nu när jag tänker på det så är ju marika, en av mina trognaste läsare(tror jag) i boden på veckorna. så marika, du får gärna svänga förbi till boden arena nästa vecka torsdag och ta med mig någon som du vet att jag vill träffa!^^,

snart ska jag krascha ner i en av våra sköna fåtöljer och se dating in the dark, desperate housewives, cougar town och slutligen christine:) tur vi kan stoppa mitt i allt om man blir trött:) eller spela in^^, love it!!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Marika

Naturligtvis kommer jag! Vilken tid är det? Jag går i skola mellan 10.05 och 13.45 på torsdagar. Jag är inte säker på om jag kan få med mig honom, men jag ska fråga honom om han vill. ^^ Vad kul!!! =D

Har ni också en inspelningsbar boxer?! De är så himla bra! Fast vår är ganska strulig, men den är ändå jättebra. ^^

2010-03-16 @ 20:08:59
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0