ledig

hejhej

ligger i sängen. ska snart sova:) bli inte förvirrad av mitt tidigare inlägg. kommer att skriva ett mer förklarande inlägg sen när jag känner mig lugnare och jag kan se på situationen ur ett klarare perspektiv.. nu tyckte jag själv att jag lät mycket mogen;) hahah

kommer vara "ledig" i morgon. men jimmy tänkter tvinga mig att fara astidigt till backa (bussen går 9.40-.-). men längtar efter att få träffa honom även om vi ses hela tiden nu^^

sen så fyller min gullunge johanna pudas 18år om mindre än 1 timma:) kuuuul! å de betyder att det är exakt 2 månader tills jag fyller år^^, tur jag har bokat in två körlektioner


min sötunge på en lite konstig bild^^ hade inte mitt usb minne i närheten
så blev lat:)

ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0