godisräkning

hejhej:)

japp, jag satt bara för 10 min sen å räknade lösviktsgodis:) mohahhahah!! det är självklart ett hemligt antal godisar^^, för er som inte vet vad jag snackar om så ska vi fara i väg till boden i morgon för uf mässan:) i morgon hålls inte mässan, vi ska dit å göra i ordning. vi planerar att vara där vid 11 på morgonen, då ska vi fixa till montern och kommer hålla på med det till 17.00 ungefär. sen ska vi väl droppa av våra saker där vi ska sova och sen ska vi å käka på western farm med alla medlemmar ur uf företagen:) hoppas det blir kul!

sen på torsdagen så är mässan. då ska jag stå å leeeeeee heeela dagen lång:p så kom gärna förbi, vi håller till i monter 26:) alltså börjar mässan kl 9.00 å stängs klockan 15.00 mässan kommer hållas i boden arena.

ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0