första körlektionen:)

hejhej

ligger i sängen å latar mig som vanligt! har varit en ganska lugn dag idag. varit i skolan, ringde massa samtal å sen shoppade jag och isabella till mässan som är nästa vecka. sen tvingade jimmy mig att komma till backa även om jag såg ut som en zombie för jag hade bara rullat ur sängen i morse å inte alls brytt mig om mitt yttre. sen så for jag till körskolan och hade min första körlektion:)

han sa att jag var så duktig att jag inte behöver ta några fler lektioner...!;)

hahaahhaha!! självklart stämmer det inte:p vi körde runt i snökaoset. jobbade med kopplingen. kan ju säga att det är stooooooor skillnad på mammas fjuttiga bensin honda å körskolans diesel mercedes! en helt annan upplevelse att köra en sån bil! men jag å pappa ska å köra volvo i helgen så jag vänjer mig vid en sån bil. pappa har ju oxå diesel:) jag har ju bestämt mig för att ta körkortet så fort som möjligt! just efter jag fyllt 18 hade varit bra. å de är ju i maj då... men de ska jag fixa, eller?????:o en rolig sak han sa var att jag var kär i kopplingen, å det stämmer! ääääääälskar den^^ hahahahhaha

nu ska jag spela.... SPINDELHARPAN!! är du förvånad isabella?!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha.. nee jag är inte förvånad. du är verkligen en spindelharpan nörd ;)...NÖRD!! ;)



hahaha

2010-03-18 @ 21:04:28
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0