åååh, så irriterande!!!

hejhej

egentligen skulle jag och jimmy ha åkt buss in till stan nu.. men just när jag gjort mig färdig å allt så inser jag att jag har tappat bort min plånbok!!!!!!! jag blir så arg på mig själv. måste ha glömt den i pappas bil igår. å pappa är självklart på jobbat med den bilen.. å johanna som satt och väntade inne i stan:/ känner mig extra taskig nu då.

jaja, får vara med henne i morgon. har ingen bild på mitt hår än. har inte haft ork å tid att ta en än:p

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Taskigt. Jag vill ju se din nya frisyr! Jag har väntat i flera dagar. Iih. Vill se den nu. Hoppar upp och ner Jag har så tråkigt... Jag kunde ha haft kul idag, men nä... Jag måste plugga inför Mocksh*lvetet. =(

2010-03-03 @ 19:17:12
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0