ring mig!

hejhej

kom hem från jobbet för ett tag sen!

har "massor" att göra i morgon för jag sov bort heeela dagen idag, men eftersom man jobbar, är singel och alla är tråkiga så får jag sova bort hela dagen utan någon som hellst anledning!

nu får ni mina kära bloggläsare ringa och väcka mig vid 10 tiden i morgon för jag MÅSTE hämta ut shorts som jag kan ha på jobbet! höll på att dö idag i mina lång byxor.. fick vika upp dom, så heeela dagen har jag gått runt och tänkt på glass i stora lass. sen ska jag oxå ringa vårdcentralen så att jag kan kolla upp exakt vad jag är allergisk mot.. ganska säker på 2 saker som är häst och gräs.. sen misstänker jag hund och kanin.. men är ju inte säker. kanske kan få någon bättre receptbelagd medecin i så fall.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0