första dagen på jobbet

hejhej!

japp som ni ser i rubriken så har jag nu jobbat min första dag på SCA:D var gode nervös så kunde nästan inte sova nå alls:/ men allt gick bra dom visade oss runt anläggningen och sen efter lunch så fick vi(jag och en annan sommarjobbare som heter viktoria) börja jobba och lära oss om avströningen där vi ska vara i sommar^^, nu har jag en heeeel vecka på mig att lära mig om alla maskiner osv. lite nervigt än men det kommer nog bli bra! ströläggaren är jag mäst rädd för:P börjar 6 i morgon och jobbar förmiddag hela veckan, även lördag och söndag som är 12-timmars pass. sen är jag ledig en heeel vecka och sen jobbar jag natt mån-torsdag.. sen rullar det på så där:)



i morgon ska jag och pappa samåka till jobbet för vi börjat och slutar samtidigt.. nej jag jobbar inte på samma ställe som pappa för er som undrar.. han jobbar på lamellen^^

skulle sova tidigt idag men jag for bort och sen glömmer man bort tiden och blir piggare nu på kvällen-.-

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag kliver upp klockan 05.30, börjar 07.00, slutar 13.30 och åker hem 16.00. Jag åker in till öjebyn med brorsan, det är anledningen. Jag är sparsam! (Läs: "Jag är snål!" Nä, jag skojade bara. ;) )

2010-06-15 @ 17:11:02
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heja Louise!!!



Jag tycker att du är jätteduktig, sätter mål och försöker uppnå dem.



Med din grundtrygghet kommer du att nå många av dina mål i framtiden.



Lycka till!

2010-06-20 @ 09:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0