bild bomb

hejhej

vaknade för 2 timmar sen så idag sov jag ut ordentligt:p i går var jag med båda familjerna:p på dagen var jag ute med pappa, regine, jens, jessica, tomas och malin till baggen med våran nya båt:) första gången jag åkte den. jag tyckte det var kul att åka men jessica var livrädd och skrek som en galning och regine tyckte inte heller de var så kul..men det var ju för att vi "körde mot vågorna" och då guppade skit mycket! på vägen hemgick det massor bättre.

sen for jag ut till stugan där mamma, niklas, hampus, mormor, ivan, kicki, jonas, magnus, ymer, loke, bella, wilma och massa andra var:p sen var jag där hela kvällen.

när jag kom hem förde jag över alla bilder jag hade på kameran och som jag glömt att ladda upp och visa för er...


Hampus på sin crosstävling i boden när hans cross skar ihop efter första varvet.


johanna på min 18-års fest


jag gör mig redo!




jag..hahah!


nu orkar jag inte ladda upp mer för de tar ju nå så jäkla lång tid!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Först uppdaterar du inte på skitlänge, sen så uppdaterar du när jag inte har någon tillgång till en dator, så att jag får läsa många inlägg på en och samma gång. Ha ha, nä, jag är bara glad att du uppdaterar. =)

2010-06-27 @ 20:52:45
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0