allt för min syster

hejhej

nu har jag sett filmen allt för min syster! visst ju att jag läst boken för länge sen.. gud vad man kommer ihåg när man ser filmen..

tyckte den var skiiiiiita bra! men om man inte tycker om att gråta inför andra så rekomenderar jag att man ser den helt själv för jag bölade ju typ hela filmen såklart...!



nu kommer jag vara trött i morgon.. hade tänkt se filmen i går men någon(pappa eller regine) hade snott filmerna så orkade inte hämta dom i går natt och väcka hela familjen. 
 
nu ska jag sova! lovar

puss och kram

Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Tänk, nu är det torsdag och du har jobbat dina skift för denna vecka!!( om du inte ska ut och "extraknäcka" förstås).Men det är ju skönt att vara lite ledig också, för det ska bli fint väder i helgen.



Anneli



2010-07-01 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0