sjuuuuuuuuk!

hejhej

sitter nu framför tv:n och slappar innan jobbet. kommer bli jobbigt idag för jag är jätteförkyld och har massor ont i huvvet:/ men proppade i min massa treo så nu börjar de bli bättre:)

sna snart fara i väg och köpa mer nässpray och halstabletter från apoteket för deras halstabletter är mycket bättre än dom man köper i vanliga butiker. sen måste jag köpa en sallad som jag kan äta i kväll på jobbet.

var skit nära att ringa niklas och säga att jag inte kunde jobba i kväll.. men då tänker jag på pengarna jag skulle förlora på att vara hemma och då gjorde jag de inte:) hoppas jag överlever i kväll bara.

nu ska jag börja göra mig i ordning

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0