lööön:)

hejhej

kom hem från jobbet för mindre än en timme sen:p loggade direkt in och kollade om min lön hade kommit och de hade den:) blev super glad och snabbt som ögat la jag undan lite på sparkontot. kommer bli mer men ska göra upp en lite "budget", sen betalade jag massa tråkiga försäkringar till bilen, preemkortet osv... de är tråkigt att betala^^

nu är jag ledig hela helgen och i morgon så ska jag stiga upp "tidigt"(vid 9 tiden) och fara till mamma och ge henne hennes present som jag själv vill ha och sen käka tårta för hon lovade att spara till mig:)

sen ska jag på stan och shoppa pappas present med reggan^^ pappa blir ju oxå gammal(40år) på måndag, herregud asså, mina föräldrar dör ju snart av ålderdom! ;)

sen ska jag slänga mig in i bilen, köra som en galning till byske och hämta thomas och sen ska vi fara till skellefteå. tur man har thomas med sig för annars hade jag aldrig hittat och då är jag dödligt seriös! sen blir de festival för hela slanten^^

jo just de, thomas fyllde oxå år idag(torsdag), han tycker redan han är gammal och han är bara 21 nu, så då kan ni tänka er hur mina föräldrar känner sig.. jag vill nog oxå bara bli 20. de är en ganska bra ålder tror jag:) hahahhahha

nu ska jag ställa mig i duschen och ha jättevarmt vatten och duscha jättelänge! pappa sover ju så han kan inte klaga och stänga av vattnet:) mohahahhahahaha!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan hade du tagit allt varmvatten igen....och vars är min hunka?? :)

2010-07-23 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0