handlägga ett helt lass med brädor

hejhej


bloggade inte i går.. allt gick fel! mina fötter höll på att dö när jag kom hem och mina filmer som jag hyrt bara hoppade och höll på-.-

men på jobbet var de värre! jag kommer knappt ihåg något nu för jag väljer att förtränga minnet av den hemska dagen.. ;) men alla larm som kunde lösas ut gjorde det. jag kännde mig usel på allt och sen går massa andra saker sönder och krånglar. sen går vi ner i paketeringen för att hjälpa dom andra för vi väntade ändå på lediga fack för vi hade skiftat. så ett fullt lastat paket med 260 brädor är klart och ska bandas.. men bandaren fick frispel och klämde ihop längst bak där det var ojämna brädor så att hela paketet "exploderar"!!!!!!!!!! så vi fick handlägga paketet... 4 tjejer och 260 brädor, men om vi ska se det på den positiva sidan så fick vi ju motion och styrketräning:p hahahah

som tur är gick det mycket, mycket bättre idag! och nu är jag ledig i helgen! och jag kommer nog ta den här helgen och bara vara ledig.. göra det jag vill, nästa vecka jobbar jag ju förmiddag, 6-15.30 och sen 6-18.00 lö-sön. så nu ska jag samla energi!

i morgon ska jag fara och lämna in mina tidrapporter så att jag får någon lön, gå på kyrkmarknad och massa annat kul hoppas jag! sen kanske man går ut på kvällen...? vem vet?? 

sen måste jag ju se hampus spela någon match:) de är ju piteå summer games om ni nu missat det:p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0