fot helvete

hejhej

just nu gör jag inget... pratar med sabrine på msn, funderar på att köra ner dit när jag har någon ledigvecka och hälsa på^^,

hade redan somnat vid 5-6 tiden.. skulle läsa nå på internet men de gick inte att hålla sig vaken.. jag har börjat bli lite rädd när jag är trött så ofta. men jag vaknade vid 11 dels för den otroliga smärtan i min fot:'( och sen av allt oväsen utanför mitt fönster(regien har kusinträff här hemma, orkade inte va med... skulle ha varit med en liten stund och ätit i alla fall men jag somna ju så nu har jag inte ens ätit)..

på tisdag ska jag i alla fall kolla upp min allergi och sen kolla min fot. regine fixade så att jag fick utskrivet pronaxen så nu ska jag knapra på de i 10 dagar, jag hoppas de hjälper för de blir bara värre och värre! nu gör de ju ont när jag inte har ett skit på foten. kanske får amputera:p hahahahahaha

btw... måste va försiktig på jobbet.. annars kan de gå som det gick  för sofie idag. lånar en av hennes bilder:



hon råkade skjuta fast ett stift i tummen.. om ni undrar vad det svarta är så är det en plastbricka som vi skjuter fast på paketen så att spesarna ska sitta bättre. bara så ni vet gick det bra med sofies tumme:)

nu vet jag inte vad jag ska göra.. är ju lite pigg

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0