fortsättning på förra inlägget..

hejhej'

skulle se filmen american beauty så rusade i väg från förra inlgget:p filmen var inte så bra:/

lite mer bilder från igår




pappa försöker övertala mig att hoppa i... han var inte väldigt övertygande^^



tillslut fick han mig att hoppa i^^ sen var de ju kul:)


jessica fick tillslut bada i sin flytväst.. men då blev hon också lite feg:p


vi tre i vattnet. jessica var fortfarande livrädd:P men de blev bättre sen.
synd bara att solen lös i ansiktet..

sen jag började skriva det här inlägget har jag oxå hunnit skjutsa in nå fyllisar till stan^^ hahahhaha

nu ska jag städa + packa till kälbomark i morgon... de blir fest, fest, fest... mohaha





om ni undrar vars jag var idag så har varit  på min pappas mormors begravning.

R.I.P Märta Nilsson

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0