blixtar och dunder

hejhej

någon mer än jag som vaknade vid 7 tiden av en massa åska?? tror inte jag varit med om värre åska än idag!! hela sängen rörde sig varje gång. blev lite rädd nästan, är ju hemma själv oxå i det stooooora stooooora huset(okej jag överdrev lite där bara).

så har bara sovit i kanske 3 timmar. har läst ut en bok när jag kom hem och la mig sent och sen när jag vaknade av åskan så kunde jag inte somna om för jag var så täppt i näsan hade ont i huvudet och det. har ju bara i kväll kvar sen helg, lön och skellefteå:)

idag fyller min mamma 40 år oxå! nu är hon en gammal gammal tant^^




nu ska jag försöka sova

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Grattis till henne!

2010-07-22 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0