besviken

hejhej

idag har de inte hänt mycket. varit trött osch sådär.. var ju på vårdcentralen så att jag skulle kolla upp min allergi och sen för att se vad de är för fel på min fot.

för de första så kollade han aldrig upp vad jag var allergisk mot. hallå! anledningen till att jag var där ju!!! han tyckte jag skulle skriva en "allergi dagbok", är de ett skämt eller?! jag hade ju sagt vad jag kände att jag var känslig mot osv. men han skrev i alla fall ut samma receptfria tabletter (som jag sa till honom att jag inte kände någon skillnad alls av), nässpray och ögondroppar.

foten kollade han bara snabbt på och tjatade om att jag skulle ha sula. hallå!! jag har ont!!!

jaja jävla idiot tycker jag.


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilket djävla pucko! Prova fara till någon annan. Han var ju helt bombad!

2010-07-14 @ 12:27:44
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: anneli/farmor

Jag tycker Marika har rätt! Nu har vi fritt vårdval i det här landet, så du ska gå till en annan läkare, som tar dina besvär på allvar.



Anneli

2010-07-14 @ 17:08:53
Postat av: Sabrine

Det är många gånger jag har varit med om exakt samma sak; dem slarvar och bryr sig inte. Vad är det för problem med vården egentligen!? De är helt jävla puckade rent ut sagt.

2010-07-15 @ 11:26:06
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Sabrine

Sv: Du får åka med mig nästa gång:D:D:D:D:D <333

2010-07-16 @ 20:44:02
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0