båttur

hejhej

har inte skrivit nå i går för jag somnade som en stock i pappa och regines mjuuuuuka, mjuuuuka säng! såg på tv men de gick ju mindre bra.

före det hade vi vrit ute med lilla båten, farmor och farfar följde också med^^,  sen så tvingade pappa mig att bada från badbryggan vi har på båten, alltså bara hoppa rakt ner:/ pappa hoppa i först, jag är feg... men det var första gången jag badade från en båt!

bilder från gårdagen:


jag:p hahhaa


farfar och söta söta millan!! (om ni undrar va de blåa är så är de endel av kapellet som vi var tvungen att fälla ner för att kunna köra genom kanalen)


farmor och jens:)


jag redo för bad:)





jag laddar upp mer bilder sen
ska se tv nu

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0