älskade ledighet!

hejhej

sitter i mitt halv städade rum nyduschad och redo för min lediga vecka:)


jag just nu, glömmer hel tiden att jag har webcam.

har oxå varit riktigt duktig och letat igen hålslagaren till papper och sen fixat i min snygga rosa pärm:)

det har varit bra på jobbet i dag, men det har varit lite småfel.. fick 3 stycken långsvep på 30 min! och alla gånger var jag tvungen såga och klättra in i fackdelen, var svart med av olja på ben, armar och kläder:p hahaha de på benen har inte gått bort orkade inte skrubba.

i veckan hoppas jag på en tur med båten, ett första dopp, vara med kompisar och ha kul. de jag vet att jag ska göra är att fara till läkaren och kolla upp allergierna och sen min fot och sen är det släktträff på lördag i kälbomark(stavas de så???). mamma sa att hon inte ville dricka tequila med mig, tårkig hon är.. antar att gamla människor inte tål nå;) hahahah! tror jag har blivit en tequila tjej:)

nu ska jag bädda min säng och torka av väggen som är smutsig för att jag alltid har mina smutsiga fötter på den^^

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0