varför ska youtube va så dum mot mig?????

hejhej

ja rubriken säger väl allt?? eller?

eftersom jag inte har nå att göra i kväll så har jag gjort ett bildspel på mig och nisse. håller ju på att exprimentera med moviemaker.. det går bra tycker jag! men så fort jag laddat upp det på youtube så försvinner ljudet. asså det är inte godkänt eller något sånt. vet inte vad jag ska göra! jag hade 3 olika låtar i klippet. så nu är de förstört kan man säga. kul med ett bildspel utan musik?? NEJ!!!!

jaja laddar upp det. kommer säkert komma upp en annan låt. men de är det som går att fixa nu..



säg gärna vad ni tycker jag ska göra annorlunda eller förbättra! håller ju på att lära mig än, men tycker det går gode bra:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Det var en jättebra film! Fina bilder! Kunde ha låtit henne säga klart "dead", men eftersom att du sade att du hade provat några låtar så antar jag att det inte var originallåten? Fast den var ju inte dålig på något sätt! Det var coolt med videon i också. =)

2010-01-31 @ 09:14:19
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

mm, asså det finns låtar på youtube som man kan använda, men man kan ju inte anpassa dom. sen är de bara dåliga eller artister du aldrig hört om:o så de suger ju.

2010-01-31 @ 10:45:38
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: tova

2010-02-05 @ 21:15:44
Postat av: tova

sååå fina bilder jag gillar din blogg så mycket=)

2010-02-05 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0