tråkiga liv

hejhej

kan säga att inte mycket har hänt. å inget kommer nog hända i kväll. lite plugg bara:(
vi kan ju "fira" mitn tråkiga vardag med lejda bilder på...mig! hahaha


omg, jag 2005. visste tydligen inte hur jag noppade ögonbrynen^^


hahahahahah! kolla min lugg!!! eller mina tänder! skönt att ha
tandställning när man ser dom här bilderna


nämen, jag som blond och sönderplockade ögonbryn! borde va tummen
ner


oj då, ser ni mina tänder?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


jag i 7:an... mohahhahahah


jag å johan påväg på en bal. åh va fin min klännign är..synd man aldrig
använder den:(

mohahah^^,


jag och mamma, när jag gick i 9:an


innan sommarlovet i 9:an. min naturliga hårfärg^^


jag nu, typ.


jag nu...

så, vilken hårfärg passar jag bäst i??

skratta nu inte allt för mycket;)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Du är alltid fin, Lollo! ^^ Jag tycker att du passar bäst i rött kanske. Det känns mest som du.

Klänningen var jättefin! Du kan ju kanske ha den i trean? Eller kanske inte... med tanke på att det då kommer vara 6 år sedan du använde den. Jag vet inte. Ha den på skolan bara för skojs skull. Se hur folk reagerar. ;P

2010-01-19 @ 22:45:37
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

hahaha!:P ja de var typ 6 år sen men tror den passar. i 9:an tog jag den till skolan å var tvungen sy in midjan på kjolen för jag tappade den hela tiden om jag inte putade ut magen-.- men vill inte gå på belan i luleå:( får tvinga jonas å gå med mej i piteå så man kan va med kompisar:)

2010-01-20 @ 07:05:11
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0