tåååååååååårta!

hejhej

jag kom hem för ett litet tag sen, har varit hos niklas för han fyllde år så vi käkade lite "tårta" kanske borde säga fika...

annars händer det inte mycket. linda har ridit nisse i dag. måste säga att de känndes lite skönt att få "ledigt" en dag. självklart älskar jag å rida å så men ibland har man inte orken. fan nu kände jag mig lat! å taskig mot nisse. menmen, vet att han har de bra med linda å få rulla runt i skogen med en söt hund springande mellan hans ben hela tiden:P hahahaha ska sätta mig å plugga lite glosor snart sen blir de å läsa å sen sova. hinner inte med mycket när man går länge. kunde ändå fara 30 min tidigare i dag eftersom jag var med i grupen som hade tal först. tappade bort mig totalt i början! hatar att prata;)

ni får ha det bra:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0