super skön å skojj ridtur

hejhej

nu har jag kommit in från stallet för ett itet tag sen:) var -6 idag så var skit bra dag att rida på! sen så var det ju ljust ute så de var ett stooort +! vi plumsade runt i skogen runt käöcktjärn å böle, är ni förvänade??;) har dålig fantasi. men dom är mina favorit ridställen på vintern:) nisse var pigg å glad, men i början så ville han inte alls sammarbeta med mig i traven, han ville ju bara springa:) men han påde jag och nisse skärpte till oss sen. passade på att låta nisse galoppera som en galning i jupsnön på massa ängar:) var skit rolig! något både jag och nisse älskar är att galoppera som två galningar i djupsnö. så behöver jag säga att både jag å nisse var gode trötta? men nisse är inte en slö häst. han gör ofta de man ber om, ibland kanske han inte förstår vad jag menar men de brukar gå bra i alla fall:)

nisse är min bästa vän, han är alltid snäll å respecterar mig för den jag är. för honom behöver jag inte se snygg ut. och han vet att det är honom jag litar mest på i hela världen. vi älskar att virra runt i skogen. jag skiter i allt annat bara jag får vara med min bästa vän.

nu ska jag städa, duscha och plugga inför ett tal i morgon. men kommer nog gå bra de!:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0