stan idag

hejhej

japp, som sagt så var jag på stan i dag med vickan. skulle gärna ha sprungit runt lite till innan dom stängde.

blev skit trött när jag kom hem. kan  vara så att jag var uppe till typ halv 5 och steg upp efter 10 som har något med de att göra???:o men jag var ju tvungen se sommaren med göran! fyfan va bra när han ska rida^^, självklart inte bara den delen som  var rolig. så jag har sovit ett par timmar nu. mamma ringde å väckte mig för att påminna mig om hästarna.

känner mig aningen "deprimerad" just nu. kanske blir en komedi i kväll med...? men skulle helst inte sitta hemma idag oxå. men nu kan jag då inte ta mig någonstans:( känns oxå som om man ringer ihjäl sig för att få tag på peroner. jäkligt irriterande.

ja nu ska jag sluta klaga, kan inte avsluta ett inlägg med att klaga. det går inte för sig! jag kan i stället säga att jag köpte 3 stcken långa baslinnen och sen ett till längre med grejs på:)

hoppas NI har de bra i alla fall

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0