stackars, stackars hoppsan!

hejhej

jani.... kan ju börja från början av vad jag gjort i kväll. jag skulle ut å skotta med mamma som vi sköt upp hela tiden. tillsist gick jag ut i stallet å mockade och mamma ut å skottade.

passade på att rengöra marsvinsburen osv. klippte klorna på tilda, hon hatar de å sprattlar som i h-vete! menmen kan ju inte låta hennes klor växa okontrollerat. tog lite bilder på henne. hon är ju helsvart så lite svårt att se vad fasiken de ska föreställa:p


ååååh, min sprattliga sötis:)


hahahaha, hon är så söt, tycker ni inte de?


puss på min lilla minikanin^^

jaja, sen kom jobbly och joina oss.


mohahhahhahaahaha


favvoplatsen i stallet:p


mohahahhaha;)


sötis:-*

skulle ta upp hoppsan(wilmas kanin) och kolla tänderna, för ingen hade gjort de på länge. för er som inte vet så upptäkte jag i sommras att hon har ett bettfel. hennes tänder bara växer och växer. hon nöter inte ner dom som dom ska. så då klipper vi dom, eller anders gör det(wilmas pappa). jag höll på dö när jag skulle kolla tänderna! nej fy fasen så ska de inte va. hennes tänder är inte ens innanför hennes "läppar". så långa och konstiga har dom ALDRIG varit. tycker så synd om henne. anders kommer i morgon, men vi får se om vi kan fortsätta klippa. dom växer bara snabbare känns det som.


sötisarna! sitter alltid å myser med varandra.


älsklingarna:)

självklart blev de lite bilder på jolly oxå^^,


puttesnutten:-*


kommer ni ihåg att jag sa att han blev rakad när han var i skellefteå hos
veterinären? så ser det ut nu. ca 2 månader senare tror jag:p hahahaha


jolly vinner priser i gullighet! håller ni inte med??:)

nu ska jag plugga.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilka sötnosar!

2010-01-29 @ 16:36:10
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

aa dom ät sötast i världen!:)

2010-01-29 @ 17:18:20
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0