snark.....

hejhej

nu har vi haft vårat möte. tog 1 min kanske? tycker de är jävligt onödigt av lärarna att boka in möten där man inte gör något. han sa bara att vi ska skicka in en projektplan, och den har isabella redan gjort för längesen.

eftersom vi inte har fått godkännande att starta projektet än så har vi inget att göra. kan ju inte hålla på ringa runt och sen får vi inte genomföra projektet. så nu vet jag inte om jag ska stanna i luleå till 12.10 eller fara hem kl 10.. måste ändå vänta på min buss hem till böle som går klockan 13.20-.-

jo glömde säga i går att jag har hittat en vit polotröja på gina. den var på rea så kostade 49kr. ska ha den under kavajen när jag tävlar. orkar inte beställa en skjorta för ca 230kr just nu:p sen så tycker jag inte om skjortor...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0