skolan

hejhej

sitter nu i skolan å väntar på att enb ska börja, har fått en planering över de vi ska göra idag. tydligen ska vi på 1 timme läsa ca 20 sidor i en bok som vi får i dag sen ska vi svara på frågor och skicka in dom idag senast 17.00. vi slutar då och om man hinner läsa 20 sidor på 1 timme(går säkert bort tid till annat) så hinner man ju inte skriva frågorna. hur har hon tänkt då??? känns mycket stressande.

jag hann inte skriva nå mer i går för jag for å red sen när jag kom tillbaka ringde mamma å frågade vars jag var, då var klockan 22.30:s så bara in å sova då!

red nisse en runda runt käcktjärn-lillmoran, sen när jag nästan var hemma passade vi på att klättra i en backe i sandtaget:) så nisse var blöt i svett när vi var tillbaka:p

i kväll är det hoppträning, efter som maire inte har hunnit göra planering än så önskade jag å bella att vi fick chansen att hoppa lite "högre" hinder. var ett tag sen vi gjorde det!

nu börjar lektionen

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0