shoppingbilderna

hejhej

guuuud så jobbigt att ta bilder på de man köpt! seriöst så tycker jag de är snyggare om man har på sig kläderna när man fotar.. men de är ju inte enklaste! inte för mej i alla fall för jag är aldrig näjd..

men men, här får ni bilderna:P


Armband, rosa bandet på guldfynd tror det kosta 69:-


sååå söt! det är ju roooooosa!:)


nu börjas det, bilderna på mej, med mitt ansikte med!:/
Köpt på vero moda för typ 120:- tror jag


måste ju fixa till^^,


"pannband" på veromoda 50:-


oj så snyggt:P hahahha


köpte en till tröja på gina, eller två! den andra var grå 49:-/st


armband gulfynd, ingen aning om prset! men det var billigt!!


fråga inte varför min näsa och mun är med på bilden:s


träningstopp, vet om hålet! var i sömmen så de fixar jag fort, h&m 50:-


en bolero va?? heter de så?! aja, på gina 49:- passar skit bra med min
klänning utan axelband!


närbild

slut på de roliga för er! ni kan sluta skratta åt mina bilder nu!;)

la ni märket till att min design var annorlunda?? japp nu är den fräsh och fin! den förra var oxå fin men man blir less:/ så min kusin har gjort den:) tack tack bella:)

sen så har min andra kusin wilma gjort en egen blogg:P

jaja, ska snart sova. upp å träna i morgon!:o

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0