sen ridtur

hejhej

pratade just med johanna virrpanna (öjebyn johanna):P blev dyrt för mej! hela 16 min!!!!

jaja skulle ut å mocka efter jag varit hos mormor och käkat palt. men efter jag mockat å de så kändes de ganska lat och taskigt av mej att inte rida nisse idag:/ även nu om nisse stod och gnäggade som en galning varje gång jag öppnade stalldörren för han ville in och käka! okej, fattar ni nå? det gör inte jag^^,

men men for ut och red, tänkte först rida till lillmoran i skogen och sen se om jag frös. men det gjorde jag inte och då hade jag bara långkallingar och fleece brallorna på mig! så red en "större" runda i skogen. mycket härlig trav, men sen var det ganska spårigt och guppigt där andra hade ridit så jag galopperade ganska mycket i slutet så att vi inte snubblade lika ofta. nisse var heeeeeelt vit från topp till tå när jag började skritta av honom! men han var skit pigg och fin!

i morgon måste jag stiga upp vid 6?! för jag ska följa med viveka och jollsan till boden för att han ska till den läskiga veterinären:/ så vi får hoppas det går bra!!

jaja nu ska jag se film som jag har hyrt och så ska jag i tysthet sörja zäters man:'( nordisar ska ju ha lååååååång man enligt mig! eller vad tycker ni?

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Misha

Jaa min älskade hästs man :'(

2010-01-04 @ 03:27:56
URL: http://lovezetar.blogg.se/
Postat av: Marika

För mig kostar det bara 69 öre per samtal. XP Du borde också skaffa det! ;P 69 öre /samtal till telia och Halebop och 69 öre /sms. Fast då måste man ha Telia. =o

2010-01-04 @ 19:56:23
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0