pissigt

hejhej

ah idag har de inte hänt nå speciellt. men fb krångar som f*n!!! blir sååå irriterad att jag kan dö...

jaja skulle plugga sista lektionen på valfritt ställe. självklart for jag hem o.O sen slänge jag i mig mat å for ut i stallet mockade och red. men nisse var inte allt för sammarbetsvillig idag:( men nu har han varit skit fin ett bra tag så en dålig dag får alla ha! men han var gode stressad å sprang upp med huvudet, fjantade och sprang precis som en "typisk travare" även om han har lång ifrån "vanlig" trav så var det katastrof i dag å då tappar jag fokus för jag blir oxå stressad. men de var en kortare ridtur, ingen ide att "bråka" med honom, försökte ju i alla fall sammarbeta med honom:p

men nu laddar vi för pay and jump i morgon. ska bli spännande! hahahhaha siktar på 1 meter bana. men får ju se hur han är i morgon.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, fick det mot att hon fick lasta ;)

2010-01-27 @ 07:33:04
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: lollo

meh!!

2010-01-27 @ 07:56:27
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0