ny hööks katalog

hejhej

är hemma dfrpn skolan nu, kom hem för 1 timme sen men har suttit å gjort lite läxa som nu är klar å inskickad:)

i går fick jag nya hööks katalogen:) är det någon mer än jag som sitter å bläddrar fram å tillbaka i flera timmar?? hahaha:)

jag skulle vilja ha mer snygga schabrak till nisse funderar på de här



279 kr


249kr


179kr


sen älskar jag ju att kolla på täcken oxå:)


vill ha de här täcket, är till ponny men det finns i nisses storlek.
antingen är han urrrrrrr gullig eller bara lejd med ett sånt täcke, 599kr


vill ju ha massa andra saker oxå men de var några:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: wilma

Hey jag har beställt ett sånt dära svart shabrak med rosa runt och en likadan huva:p och så har jag beställt ett svart träns med rosa inuti elr hur det stavas coh så syns det lite roda när man har det på hästen också också beställde jag en svart läder grimma med rosa i som också syns när han på sig den och så är det rosa pärlor på den:P

2010-01-14 @ 15:37:01
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/
Postat av: julia marklund

jag har beställt schabraket högst upp fast ett brunt:)

2010-01-20 @ 12:51:55
Postat av: Karstenalicia

Cool site ... I like it :)

2011-05-23 @ 13:07:35
URL: http://karstenalicia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0