mohahaha

hejhej

nu är jag hemma. har varit hemma ett tag nu! var ju å bastade hemma hos johanna igår:)  mycket trevligt. men både jag och johanna var trötta redan vid 11! hahaahah vilka kämpar vi är som var uppe till 12;) lägger upp några bilder.



johanna är less på att jag tar kort, var efter vi bastat. vet inte om hon
vill att jag lägger ut bilder när hon bara har badlakan, inte för att det är
"nakna" bilder eller något sånt.


tänkte att jag skulle vara modig å lägga ut en fruktansvärt ful bild på
mig! jag är svart vid ögat för att min maskara hade runnit!:P

idag väckte johanna mig med sin katt vid 11. sov sååå skönt:P sen gjorde vi oss i ordning å sen skjutsade hennes snälla mamma in oss till stan där vi gick på kvarters bageriet å fikade:)


johanna:)


vi båda käkade nå maräng grej, jättegod! men var knappt så man
orkade äta upp hela!


sen så for johanna till alen och jag for till pappa och regine som kom å hämtade mig i stan:) käkade god mat där å la mig lite på kökssoffan för jag hade huvudvärk:/ blev bättre å for till vickan i hennes nya fina lägenhet:) så vi gjorde inte så mycket. jag skaffade facebook. kan inte säga att hon tvingade mig, men nästan;) nu kommer ju jag oxå bli beroende som mamma blev!


vickan försökte se lite pigg ut, gick ju kanske inte sååå bra;) haha

sen åkte jag hem med mamma efter 10. satt vid datorn å gick ut å mockade i min pyjamas, orkade verkligen inte byta om:P hahhahahaha! men jag blir inte så skitig när jag är i stallet. är ju i så fall lukten, kanske inte bästa att gå omkring med hästlukt i kläderna när man är allergisk:p okej, de är inte så farligt som de låter. tycker inte  vi ska överreagera nu, tror många gör de när dom hör att jag rider och är allergisk. men inte kan jag sluta rida! hur skulle det gå!? jag skulle bli odräglig eller va man nu säger

nu ska jag försöka sova, men kan ju inte lova något!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det gick nog inte så bra nej :P

2010-01-24 @ 02:39:58
Postat av: bella

nej.. varför skaffar du facebook? ...

2010-01-24 @ 12:30:29
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0