mitt rum-öjebyn

hejhej

vet att jag sa att jag skulle ladda bilder på mitt rum hos pappa för det är ju lite speciellt:) ska göra det nu!


ingången till min lilla "hydda":) i garaget som sagt!


som sagt så ska inte datorn va i mitt rum, eller det var inte tänkt så..
stökigt oxå men det gör inget!:) btw ser ni vilken blogg jag är inne på??


runt hörnet har vi sängen och min "garderob" har inte mycket saker för
jag vill ju kunna välja mellan alla mina kläder där jag är! sen är det mycket
stökigt just vid sängen!


min säng igen:P


tog bilden från min säng. så så ser det ut! mitt rum! :)

japp, nu ska jag städa mitt rum, hos mamma. är i böle nu! har varit i stallet och mockat. hästarna är ute. jolly har nog velat så ut hela dagen, la sig ner å rulla direkt! nu ska dom va ute till 12 kanske:) å nej, vattnet har inte tinat:( var själv ner i matkällaren och det var ju jättevarmt där nu! rören var varma! har aldrig varit ner i våran matkällare förrut, är ju läskigt! men vi har inget där:/ vi har ju en vanlig källare oxå, mycket trevligare att vara där! går ju ner i den typ miljarder gånger varje dag, har våran tvättmaskin där sen har jag stallkläderna där och en dörr så det blir skit nära till stallet. i vårat lilla hus har vi typ 4 utgångar! sen har vi 2 ingångar till stallet. mycket dörrar helt enkelt!:) jaja de där var ju skit intressant för vissa. not!

lägger ut bilder från dagens shopping sen!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaja vi ska fixa bort skrivbordet sen....:-)

Pappa

2010-01-09 @ 00:34:03
Postat av: Wilma

Jag vet:p Bella fixa det=)

2010-01-09 @ 01:06:57
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0