kepslampa

hejhej

gav upp på fb, vill ju inte funka! ni vet när de inte går å kommentera osv! så jävla irrriterande när man loggar in 5000 gånger å inget jänder i alla fall! javla skit. skulle INTE ha skaffat de, fan va överskattat!!

jaja glömde skriva att jag å mamma var in en snabbis på dollar i dag å då köpte jag en till kepslampa



kostar 20 kr å lyer bra tycker jag! har dom när jag är ute i rider. har ju redan en men tänkte att jag kanske lyckas få på två! jag har en större hjälm som jag köpte nu i sommras för typ 100 kr som jag använder på vintern. får inte in en mössa i min vanliga hjälm! sen så slipper jag ju oxå ta bort alla mina  lampor på min vinterhjälm. om jag får på den nya kepslampan så har jag 3 lampor på hjälmen. hatar att rida i mörker även om de kan va bra att göra de ibland:P så jag rekomenderar till er alla som rider att köpa en kepslampa på dollar store, den är billig å funkar jätte bra tycker jag! sen sitter den kvar på hjälmen å lyser gode bra:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0