i öjebyn:)

hejhej

har inte skrivit nå mycket i dag, men inget hände ju typ. var i stallet lite. var 0 grader där då hästarna stått inne och elementen på högsta värme. när dom stått ute ca 2,5 timme så var det -3 grader:/ hoppas nu att det blir lite varmare så att hästarna får står ute längre osv. kan säga att nog ville nisse in när han bara hade varit ute 2,5 timmar idag..

sen såg jag att det var -34 grader när pappa kom och hämtade mig idag:/ blir ju bara kallare!! så nu är jag hos pappa, dom har inge fruset vatten så ska duscha...imorgon:) dom fick stå ut med mej idag. och just nu ser jag bara äcklig ut. funderar på om man ska duscha innan man somnar.. fast då kanske jag blir ännu piggare?! fast då läser jag ju en bok å somnar efter jag läst 1 sida^^

aja vet inte än, kan ju säga om jag duschade eller inte duschade i kväll till er i morgon om ni nu skulle tycka det var intressant?:P hahahaa

ha det super bra!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, det var svinkallt igår! Men idag var det ju ändå -23 så temperaturen hade stigit med 10 grader över natten.

Jag läste typ 10 sidor av en bok igår och jag kände hur tröttheten kom över mig och sedan sov jag i 2 timmar, fast klev sedan upp. Kanske inte så smart, men vad tusan.

Du berättade inte om du hade duschat eller ej. ;P

2010-01-09 @ 01:04:13
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0