hoppträning

hejhej

kom hem från  hoppträningen för ett tag å nu sitter jag å latar mig i sängen. ska snart sova:)

vi hade i alla fall linjer på hoppningen i dag:) först var nisse jätte jätte seeeeeg, det brukar han inte va. men sen kom han igång. bi hoppade ca 1 meter som mest. tyckte det blev bra å slutade där:p

i morgon är det antreprenörsdag på skolan som håller på heeeela dagen, det betyder att vi jobbar med projekt, så jag och bella ska börja planera för "shine like a star disco 2" :) antar att jag far hem efter 12.10 bussen å är hemma vid 2^^,

wilma tog bilder på hoppningen i dag så dom kommer väl upp förr eller senare. men ser förmodligen knäpp ut på alla! måste förmodligen kapa bort mitt huvve på alla bilder;) hahahhahahahah

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0