god morgon

hejhej

just nu ligger jag i min säng, har inte ens rört mig sen jag vaknade^^, katten håller på med mina fötter som vanligt... i går var han inte glad på mig. han måste va i stället nu på nätterna när han har en "liten" ovana när han sover inne. men i går tyckte han att han hade varit nog i stallet när han varit där hela dagen. ojojoj sååå taskig jag är! mohahahahahahahahahahahahhaahah!

ska snart gå upp å kanske äta nå.. får se om jag verkligen är hungrig^^ jag är dålig på att äta frukost! men brukar nästan alltid göra det på helgerna i alla fall:)

sen  blir de ridtur med nisse, vet inte ens om de är kallt. men hoppas inte de är de:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0