glöm nu inte

hejhej

skulle påminna alla att anmäla sig till brk (bodens ridklubb) hopptävling.

just nu är inga ponnyer anmälda. vet att ni är sega, men i alla fall!

för ponny anmälan klicka här.

för häst anmälan klicka här.

hoppas nu anmäler er nu för jag och bella vill ha bra motståndare så att vi inte vinner så lätt:) 

det  jag tycker är bra med brk när dom annordnar tävlingar så är det att det är lätt att göra en webanmälan, man kan se också se vem som har anmält sig och vilka klasser.
sen har dom fin anläggning med snygga gäststall. om du inte heller har uppstallning så får du parkera nära ingången så att det blir lättare. typ bara possitivt att säga om boden:) hahahah

nu ska jag ha fek2

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Boden! Klart Boden är bra, jag kommer ju därifrån! ^^ Du: Ok, jag kom precis på en sak... J/K ;)

2010-01-18 @ 20:14:32
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0