funderingar kring mitt nya schema

hejhej

såg kommentarerna! kul när ni kommenterar, men tänkte ta det på bloggen så alla ser vad jag tän´kt ang nisse hoppträning osv..

mamma slutar ofta efter 5 eller vid 6 på måndag-onsdag och då kan hon ofta plocka upp mig på vägen hem om hon slutar då för min buss kommer klockan 18.05 till busstationen när jag slutar 5. om jag måste vänta på bussen så kan jag ta med träningskläder å fara å träna i öjebyn mellan bussarna när dom båda går mycket nära öjebyns simhall.

på onsdagarna har jag hoppträning 19.20 på prk och då tar jag ju med nisse som vanligt. mendå kommer jag kanske åka med mamma hem och då har jag förberett alla saker kvällen innan. så de är bara ta nisse å fara. annars så packar jag kläder å allt å så får mamma lasta han själv å komma å hämta mig så jag får byta om på prk.. så  får på någon rast trycka i mej en billy's eller någon liten paj som man värmer i micron!

sen just efter jag fick se schemat så smsade jag linda som är skötare på nisse. sa at jag inte kommer ha tid å rida i början av veckorna ett tag framöver. så linda kommer ta honom dom måndagar hon kan, vissa tisdagar(annars viveka eller mamma har jag bestämt utan att säga det till dom:P) sen hoppträning på onsdag, jag rider torsdag(slutar ofta tidigare pga. entreprenörsdag), fredag rider linda(hennes vanliga skötardag), sen tar jag honom helgen...

hoppas de kommer funka!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hehe :) de kommer nog funka.. men kommer bli stressigt.



hatar vårat schema :(

2010-01-11 @ 20:28:52
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: Misha

Det låter ju bra att det fixar sig ändå :D vart nästan orolig att du skulle måsta sluta eller byta dag eller nått sånt :O

2010-01-12 @ 03:09:43
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0