:(

hejhej

usch vad jag har ont i ryggen!! vaknade flera gånger av det när jag sov:(

skulle ha åkt in till stan i dag och hampus skulle ha åkt med mig in och varit med en kompis. men jag sov ut(tidigaste jag har vaknat på lovet är nu). fast bussen går ju vid halv 1. men hur kul är det att fara in till stan när man stinker, håret är äckligt osv? har ju ingen dusch som sagt... även om jag skulle gömma håret under en mössa så skulle de inte kännas fräscht.

sen måste jag ut i stallet om ett tag. ska ta ut hästarna och mocka. tänkte inte att dom skulle vara inne så här länge, men de är svinigt kallt tror de är -33 nu och hästarna värmer ju oxå upp stallet när dom är inne:) undra hur kul min rygg tycker de är å mocka å de, fast tror ändå inte de är så farligt för jag böjer mig inte ner å så för mycket.

ska ringa mamma nu

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0