en svettig häst!

hejhej

vaknade vid 12 idag, inte kul!!
jaja släpade mig ut i stallet och for ut på en koratare ridtur för det var så kallt ute! red i typ 30 min och nisse var skit svettig! nog för att det var lite snö att plumsa i... men han var jätte fin! men idag krävde jag mer av honom oxå:P

oj så konstigt jag skriver... men just nu orkar jag inte bry mej alls! ska snart slänga i mej lite rester från nyårsmaten:) sen vet jag inte vad som händer, en dusch hade suttit fint nu! mitt hår är glansigt och inte på det bra sättet:/

i morgon blir det nog valls med vickan och någon mer:) kommer nog bli skojj! ska ta med mej flera liter varm choklad så att man inte fryser ihjäl!

ja mer rolig än så här var jag inte idag:(
men ni får ha det så bra!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

orättvist alla har massa snö förutom vi =(

2010-01-02 @ 15:51:57
URL: http://emmabeata.blogg.se/
Postat av: Frida

härlig blogg du har :)

2010-01-02 @ 22:48:37
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0