blääää

hejhej

nu är jag hemma, mamma kom å hämtade mig i öjebyn...mycket skönt de! så har just hinnut äta:)

åkte ju direktbussen till piteå, var ganska mycke folk så satt med en annan. sen så somnade jag och eftersom jag satt vid gången så lutade jag ju lite mer mot mittgången på bussen, så flera gånger när jag höll på somna lite djupare så gled jag som ännu mer mot gången så då sprattla jag till, typ som dödsryckningar som fiskar har... hahahah! de måste ha sett konstigt ut!:) hahahahha

nu ska jag träna glosor:P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: vix

Åh, det där är alltid lika kul! :D

2010-01-19 @ 13:45:23
Postat av: lollo

japp skit kul!:) haha

2010-01-19 @ 13:46:55
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0