bilder från igår:)

hejhej

om ni vill att jag ska ta bort någon bild är det bara kommentera:)


niklas lagar mat


mamma :P


niklas


ymer berättar om det röda spöket tror jag




Alexander som blev 15 år på nyårsafton:)


lasse hahaahahahhahaah


kisse var självklart oxå med på festen:P


knäppa ungar:P


en till mycket snygg bild!


sen for jag till peter som bor på KLUBBGÄRDET och inte i öjebyn:P
sen är det ju johanna på bilden:)






snygg bild på erika lecki och johannas arm:P




kanske en ny trend att lufta armhålorna?:P





mmmmmmm, chips!!!





ut för att kolla på raketer:)




ser ut som om dom ska springa över mig:s hahahaha





erika snyggingen:P


lecki ber nog till gud om att bli av med mig:P ahhaha


folk på väg in:P


hhahhaha snyggt^^


var meningen att jag oxå skulle va med, men antar att min kamera inte tyckte det:P


nämen! vad snygg jag är!!


lite sådär halvdrogad då^^  hahaha


oj så fiiint:P dock så är nån arm ivägen:P


johanna lillsötisen:)






sen kom jenny och då var det bara jag och hon kvar som var tjej:s läskigt^^


haha! fiiint:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Du verkar ha haft roligt! Det är bra det! =D Jag såg förresten Fredde P... Min brorsas kompis och mitt kusinbarns pojkvän... Läskiiigt. XP

2010-01-02 @ 00:26:13
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

hahha!:P jaa det var kul! hur var det själv?

2010-01-02 @ 00:43:58
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: Erika

fan vad roligt vi hade xD

fina bilder med ;) heehe.

2010-01-02 @ 13:06:52
Postat av: Marika

Ja... Min nyårsafton var inte den bästa kan man som säga... Heh. Men jag läste Harry Potter och det var skitkul! =D

2010-01-02 @ 22:59:10
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0