bajsbuss och skitsäckar...

hejhej

min dag började med att jag missade bussen för den var skit tidig... brukar aldrig va i tid! och då kan jag säga att jag faktiskt gick ut i tid, men missade den ändå:( jaja, skulle va på skolan 10 om jag tog den senare bussen, kändes onödig. så i stället stannade jag hemma å hjäpte mamma med skitsäckarna i stallet. vi mockar i säckar och far och tömmer dom på soptippen. sen så for vi och hämtade massa nytt spån, nu blir linda glad:)

lägger upp bilder från igår, tror misha har mer:)


Kicki tog bilden med bellas kamera


helikopter typ^^


ahhahaha, allmänt lejd bild:P


misha tog bilden:P

jaja, nu ska jag göra nå vettigt...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0