yes!

hejhej

kom hem från hoppningen för ca. 1 timme sen. hade minitävling. nisse var jättefin å så. speciellt på framhoppningen! då var vi nog båda gode bra. men jag är lite rädd, har fått en spärr i huvvet som jag vill ha bort NU!!!!! så jag hoppade bana på 80cm. nisse var fin, men jag var mycke osäker:/

så nu har jag bestämt mig för att inte hoppa 1 meter i boden, jag är inte redo för det alls just nu. men 90 ska vi hoppa:)

nu ska jag snart sova! blir en kort dag i morgon. sen ska jag sova hos pappa

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Skitbra Lollo! Det är bra att du erkänner din osäkerhet för dig själv. Du jobbar snart bort den ska du se! Spärrar i huvudet är jobbigt. Men ju mer medveten man är om dem desto lättare att jobba bort sakta men säkert:) Ta den tid du behöver på dig och ta en höjd du känner dig säker på och höj efter hand sen:) Snart är du uppe på 1 m igen!:) Bra tänkt!(Y) Du är skitduktig och en jävel på att rida ju!

2010-02-10 @ 23:08:24
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0