vad är snyggast?

hejhej

ja, inte kul att va hemma, finns ju inte så mycket att göra. men nu har jag fått alla grejer från hööks!:) kulkulkul! hoppas vi kan hämta dom ikväll^^,

i natt sov jag med inbakade flätor å tog nyss ut dom. tycker ändå de är snyggt med lockigt/vågit hår. eller vad tycker ni?


mitt "vanliga" hår. Isabella tog bilden igår på skolan. hade bara fönat
det på morgonen, orkar inte göra mer när man ska till skolan..


eller som jag har nu, osminkad å en finne på hakan... ursäkta
egobilden^^ tror jag måste sola, är sååå blek! ser ut som ett lik!


när jag ändå laddar upp bilder så stoppar jag ut några som togs igår.


nisseponken! visst är han söööt?! det var innan hoppträningen<33


Abbe innan hoppträningen, som ni ser är han INTE fet nu, men kan ju
inte låta bli att reta bella! men han var fetare än fetast förrut! hahahaha
visst kan du hålla med om de bella??:)


bella på skolan, alla hade dragit hem å lämnat oss;( kom ihåg att
bella på bilden är inte bella min kusin som rider. vill ni att jag ska skriva
isabella till bella som är på bilden??


vilken blick! hahahahahhahahhaha


den bilden bjuder jag på^^, snyggt va??? hahahahah


kanske borde börja med fjortisbilder??
eller vad tycker ni? var ärliga nu!;)


blogg.se har tjorvat så jag började skriva inlägget för ca. 2 timmar sen! orkade inte skriva om vissa meningar;)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha ha! Nej, snälla Lollo! Inga fjortisbilder i framtiden! ;P Du är jättefin i lockigt hår. Jag känner varken Bella från din skola eller Bella som rider, så gör som du vill. =P

2010-02-04 @ 21:00:09
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: beöa

Han VAR! Nu är han smal som en stilelicka ;)

2010-02-05 @ 19:17:38
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0